Mitä mieltä asiakkaamme ovat olleet?

Mitä mieltä asiakkaamme ovat olleet?

Meillä oli L&T:llä tahtotilana ymmärtää paremmin, miten tukea kaupallista toimintaamme modernilla monikanavaisella myynnillä. Oona toteutti valmennusohjelman, jossa pureuduttiin konkretian kautta modernin ja sosiaalisen myynnin vaiheisiin sekä LinkedInin hyödyntämiseen. Koulutus toi konkreettista hyötyä arkeen. Tulokset näkyvät tehokkaampana myyntityönä, lyhentyneinä myyntisykleinä ja kehittyneenä näkyvyytenä niin asiakkaiden kuin työnhakijoiden suuntaan. Oona veti koulutukset hyvällä spiritillä ja huomioi tarpeemme hyvin. Suosittelen vahvasti kaikille, jotka haluavat monikanavaistaa kaupallista tekemistään.

Eljas Tuovinen

Lassila & Tikanoja

Meillä oli L&T:llä tahtotilana ymmärtää paremmin, miten tukea kaupallista toimintaamme modernilla monikanavaisella myynnillä. Oona toteutti valmennusohjelman, jossa pureuduttiin konkretian kautta modernin ja sosiaalisen myynnin vaiheisiin sekä LinkedInin hyödyntämiseen. Koulutus toi konkreettista hyötyä arkeen. Tulokset näkyvät tehokkaampana myyntityönä, lyhentyneinä myyntisykleinä ja kehittyneenä näkyvyytenä niin asiakkaiden kuin työnhakijoiden suuntaan. Oona veti koulutukset hyvällä spiritillä ja huomioi tarpeemme hyvin. Suosittelen vahvasti kaikille, jotka haluavat monikanavaistaa kaupallista tekemistään.

Eljas Tuovinen

Lassila & Tikanoja

Koulutus toi käytännönläheisen, mutta samalla inspiroivan näkökulman. Tapaa käyttää konkreettisia esimerkkejä arvostettiin suuresti – ne eivät ainoastaan syventäneet myyjiemme ymmärrystä sosiaalisen myynnin tärkeydestä, vaan myös saivat heidät innostumaan uudella tavalla. Valmentajamme energia on tarttuvaa ja luo innostusta ympärilleen, mikä teki koulutuksesta erityisen motivoivan.

Mia Lönn

Accountor Finago

Koulutus toi käytännönläheisen, mutta samalla inspiroivan näkökulman. Tapaa käyttää konkreettisia esimerkkejä arvostettiin suuresti – ne eivät ainoastaan syventäneet myyjiemme ymmärrystä sosiaalisen myynnin tärkeydestä, vaan myös saivat heidät innostumaan uudella tavalla. Valmentajamme energia on tarttuvaa ja luo innostusta ympärilleen, mikä teki koulutuksesta erityisen motivoivan.

Mia Lönn

Accountor Finago

Valmennusohjelma ja pelikirjatyö loivat yhteisen suunnan, systematisoivat myyntityötä ja paransivat asiakaskohtaamisten laatua. Tuloksena syntyi merkittävä kasvu erityisesti nettomyynnissä ja asiakaspoistuman vähentämisessä.

Jyrki Hannula

EasyFit

Valmennusohjelma ja pelikirjatyö loivat yhteisen suunnan, systematisoivat myyntityötä ja paransivat asiakaskohtaamisten laatua. Tuloksena syntyi merkittävä kasvu erityisesti nettomyynnissä ja asiakaspoistuman vähentämisessä.

Jyrki Hannula

EasyFit

Valmennus tuli valituksi paitsi hyvän maineensa myös Oonan käytännönläheisen lähestymistavan ansiosta. Valmennuksen myötä sain selkeän myyntiprosessin, jonka avulla tavoittaa paremmin potentiaaliset asiakkaat ja rakentaa vaikuttavia myyntiviestejä. Tämä toi merkittävää johdonmukaisuutta toimintaan ja vähensi aiempaa "säheltämistä", kun tekeminen alkoi perustua selkeään suunnitelmaan ja prosessiin.

Martina Candolin

Unicorn Business Design

Valmennus tuli valituksi paitsi hyvän maineensa myös Oonan käytännönläheisen lähestymistavan ansiosta. Valmennuksen myötä sain selkeän myyntiprosessin, jonka avulla tavoittaa paremmin potentiaaliset asiakkaat ja rakentaa vaikuttavia myyntiviestejä. Tämä toi merkittävää johdonmukaisuutta toimintaan ja vähensi aiempaa "säheltämistä", kun tekeminen alkoi perustua selkeään suunnitelmaan ja prosessiin.

Martina Candolin

Unicorn Business Design

We learned the "why" and benefits of social selling and thought leadership and gained methods to share expertise and implement Canatu's brand & thought leadership strategies on LinkedIn. We've learned that to truly make an impact, a long-term commitment to thought leadership is critical for building trust, generating demand, and turning it into revenue. I warmly recommend Network & Growth for Leadership Teams seeking a competitive edge through online engagement.

Mari Makkonen

Canatu

We learned the "why" and benefits of social selling and thought leadership and gained methods to share expertise and implement Canatu's brand & thought leadership strategies on LinkedIn. We've learned that to truly make an impact, a long-term commitment to thought leadership is critical for building trust, generating demand, and turning it into revenue. I warmly recommend Network & Growth for Leadership Teams seeking a competitive edge through online engagement.

Mari Makkonen

Canatu

Lähdimme hakemaan ratkaisuja ja oppeja myynnin taitoihin verkostoitumisessa ja social sellingissä sekä sitä kautta suoraan myynnin kasvuun. Saimme erittäin paljon apua käytännön ohjeista sekä vinkeistä toimintatapoihin ja koulutuksen jälkeen onnistuimme luomaan selvät rutiinit tekemiselle. Oonalla on luonnostaan aito halua auttaa ja se näkyi ja toteutui kaikessa läpi yhteistyön ja valmennuksen.

Ari Hirvonen

Gofore

Lähdimme hakemaan ratkaisuja ja oppeja myynnin taitoihin verkostoitumisessa ja social sellingissä sekä sitä kautta suoraan myynnin kasvuun. Saimme erittäin paljon apua käytännön ohjeista sekä vinkeistä toimintatapoihin ja koulutuksen jälkeen onnistuimme luomaan selvät rutiinit tekemiselle. Oonalla on luonnostaan aito halua auttaa ja se näkyi ja toteutui kaikessa läpi yhteistyön ja valmennuksen.

Ari Hirvonen

Gofore

Network & Growthin Oonan ja Nooran asiantuntemus sekä tapa esittää asioita on selkeää, ammattimaista ja osaavaa. Yhteistyö sujui erinomaisesti ja saimme eritasoisten valmennettavien kipinää syttymään!

Juha Nissinen

SOL Kiinteistöpalvelut Oy

Network & Growthin Oonan ja Nooran asiantuntemus sekä tapa esittää asioita on selkeää, ammattimaista ja osaavaa. Yhteistyö sujui erinomaisesti ja saimme eritasoisten valmennettavien kipinää syttymään!

Juha Nissinen

SOL Kiinteistöpalvelut Oy

Haimme ratkaisuja positiiviseen näkyvyyteen ja uusiin työkaluihin myyntiin somesta. Olimme erittäin tyytyväisiä valmennukseen, joka ylitti odotukset! Päällimmäisenä jäi mieleen, miten tärkeää on oma osallistaminen ja tason nosto somessa, ja modernin myynnin viestinnässä. Kiitos!

Marko Rouvinen

Consti

Haimme ratkaisuja positiiviseen näkyvyyteen ja uusiin työkaluihin myyntiin somesta. Olimme erittäin tyytyväisiä valmennukseen, joka ylitti odotukset! Päällimmäisenä jäi mieleen, miten tärkeää on oma osallistaminen ja tason nosto somessa, ja modernin myynnin viestinnässä. Kiitos!

Marko Rouvinen

Consti

Kaukokiitolaisten henkilökohtaisten LinkedIn-tilien kautta tehdyt julkaisujen katselukerrat olivat jo parin kuukauden jälkeen toukokuussa 2024 yli seitsenkertaiset verrattuna Kaukokiidon LinkedIn-yritystilin katselukertoihin.

Tuuli Mäkelä

Kaukokiito

Kaukokiitolaisten henkilökohtaisten LinkedIn-tilien kautta tehdyt julkaisujen katselukerrat olivat jo parin kuukauden jälkeen toukokuussa 2024 yli seitsenkertaiset verrattuna Kaukokiidon LinkedIn-yritystilin katselukertoihin.

Tuuli Mäkelä

Kaukokiito

Helsinki Business College Oy halusi aktivoida asiantuntijoitaan myyntiin ja rakentaa myynnillistä kulttuuria, jossa asiakkuuksia kehitetään pitkäjänteisesti. Lähdimme liikkeelle räätälöidyllä valmennusohjelmalla, joka yhdisti inspiroivaa teoriaa ja käytännön harjoituksia. Valmennus sai erittäin positiivista palautetta – oppeja vietiin heti käytäntöön, ja asiantuntijat ovat jo tunnistaneet uusia liidejä asiakaskohtaamisista. Social selling -päivä kasvatti näkyvyyttä LinkedInissä ja innosti myös somea aiemmin vältelleitä julkaisemaan sisältöä. Yhteistyö sai kiitosta erityisesti hyvästä valmistelusta ja käytännönläheisyydestä. Nyt suunnittelemme jo seuraavaa vaihetta.

Laura Sydänmaanlakka

Helsinki Business College Oy

Helsinki Business College Oy halusi aktivoida asiantuntijoitaan myyntiin ja rakentaa myynnillistä kulttuuria, jossa asiakkuuksia kehitetään pitkäjänteisesti. Lähdimme liikkeelle räätälöidyllä valmennusohjelmalla, joka yhdisti inspiroivaa teoriaa ja käytännön harjoituksia. Valmennus sai erittäin positiivista palautetta – oppeja vietiin heti käytäntöön, ja asiantuntijat ovat jo tunnistaneet uusia liidejä asiakaskohtaamisista. Social selling -päivä kasvatti näkyvyyttä LinkedInissä ja innosti myös somea aiemmin vältelleitä julkaisemaan sisältöä. Yhteistyö sai kiitosta erityisesti hyvästä valmistelusta ja käytännönläheisyydestä. Nyt suunnittelemme jo seuraavaa vaihetta.

Laura Sydänmaanlakka

Helsinki Business College Oy

Saimme juuri sitä mitä kaipasimme, inspiraatiota ja kiteytystä siitä, miten social selling tukee myyntiä (ja markkinointia!) ja miten sitä pystyy myös asiantuntija hyödyntämään tuntematta itseään tyrkyttämättä.

Johanna Molin

Eilakaisla

Saimme juuri sitä mitä kaipasimme, inspiraatiota ja kiteytystä siitä, miten social selling tukee myyntiä (ja markkinointia!) ja miten sitä pystyy myös asiantuntija hyödyntämään tuntematta itseään tyrkyttämättä.

Johanna Molin

Eilakaisla

Jos vertaa Otaverkon markkinointikampanjoita sisältöjen ilmaisiin (orgaanisiin) katselukertoihin tuhannen katselukerran hinnan perustella, niin olisimme vastaavasta näkyvyydestä joutuneet maksamaan pelkästään vuoden 2022 ensimmäisten yhdeksän kuukauden aikana jopa 116 000 euroa. Lisäksi engagement rate jää maksetussa näkyvyydessä paljon orgaanista sisältöä jälkeen.

Lenni Laukkanen

Otaverkko

Jos vertaa Otaverkon markkinointikampanjoita sisältöjen ilmaisiin (orgaanisiin) katselukertoihin tuhannen katselukerran hinnan perustella, niin olisimme vastaavasta näkyvyydestä joutuneet maksamaan pelkästään vuoden 2022 ensimmäisten yhdeksän kuukauden aikana jopa 116 000 euroa. Lisäksi engagement rate jää maksetussa näkyvyydessä paljon orgaanista sisältöä jälkeen.

Lenni Laukkanen

Otaverkko

Valmennuksenne avulla ollaan ymmärretty sosiaalisen myynnin kokonaisuus paremmin ja saatu myynnin ja markkinoinnin tekemistä tiivistettyä entisestään. LinkedIn on tullut arjen työkaluksi, ja sosiaalisen myynnin prosessi on nyt osa myynnin prosessia, tavoitteineen ja mittareineen. Olemme jo saaneet linkkarin kautta muutamia todella hyviä myynticaseja auki.

Jani Pääkkönen

Lumme Energia

Valmennuksenne avulla ollaan ymmärretty sosiaalisen myynnin kokonaisuus paremmin ja saatu myynnin ja markkinoinnin tekemistä tiivistettyä entisestään. LinkedIn on tullut arjen työkaluksi, ja sosiaalisen myynnin prosessi on nyt osa myynnin prosessia, tavoitteineen ja mittareineen. Olemme jo saaneet linkkarin kautta muutamia todella hyviä myynticaseja auki.

Jani Pääkkönen

Lumme Energia

Tiesimme, ettemme ottaneet kaikkea hyötyä irti LinkedInistä enkä ole oikein edes tiennyt, miten sen tekisimme. Oonan koulutus antoi hyvien eväiden lisäksi myös todella hyviä käytännön vinkkejä tekemiseen + oivallutti myös hyvin, että mitä ei kannata tehdä. Suosittelen mille tahansa yritykselle, jossa halutaan oppia käyttämään myös Linkediniä yhtenä myynti- ja markkinointikanavana.

Shady El Tokhy

Mercell

Tiesimme, ettemme ottaneet kaikkea hyötyä irti LinkedInistä enkä ole oikein edes tiennyt, miten sen tekisimme. Oonan koulutus antoi hyvien eväiden lisäksi myös todella hyviä käytännön vinkkejä tekemiseen + oivallutti myös hyvin, että mitä ei kannata tehdä. Suosittelen mille tahansa yritykselle, jossa halutaan oppia käyttämään myös Linkediniä yhtenä myynti- ja markkinointikanavana.

Shady El Tokhy

Mercell

Hyvin ymmärretty toiveemme siitä, millaista social selling ja LinkedIn koulutusta toivoimme. Todella hyvä ja konkretiaan menevä koulutus, josta oli hyötyä kaikille.

Minna Huuhka

Grandlund

Hyvin ymmärretty toiveemme siitä, millaista social selling ja LinkedIn koulutusta toivoimme. Todella hyvä ja konkretiaan menevä koulutus, josta oli hyötyä kaikille.

Minna Huuhka

Grandlund

Kohderyhmittäin suunnattujen puheenvuorojen ja valmennuksen myötä saimme jalkautettua social sellingiä läpi organisaation. Meille myös kirkastui seuraavat stepit, joilla voimme itse edistää ja ohjata sitä. LinkedInin kautta on jo heti valmennuksen jälkeen saatu uusia asiakkaita ja ihan konkreettista myyntiä.

Marika Salmi

Ramirent

Kohderyhmittäin suunnattujen puheenvuorojen ja valmennuksen myötä saimme jalkautettua social sellingiä läpi organisaation. Meille myös kirkastui seuraavat stepit, joilla voimme itse edistää ja ohjata sitä. LinkedInin kautta on jo heti valmennuksen jälkeen saatu uusia asiakkaita ja ihan konkreettista myyntiä.

Marika Salmi

Ramirent

Olemme nyt ottaneet päivittäiseen käyttöön työkaveriksi tekoälyn ja mielestäni oma tiimi on parantanut myynnin follow-upia ja onnistunut paremmin myyntikeissien loppuun saattamisessa. Olen ollut näihin asioihin erittäin tyytyväinen.

Miia Anttila

Area Director, Mehiläinen

Olemme nyt ottaneet päivittäiseen käyttöön työkaveriksi tekoälyn ja mielestäni oma tiimi on parantanut myynnin follow-upia ja onnistunut paremmin myyntikeissien loppuun saattamisessa. Olen ollut näihin asioihin erittäin tyytyväinen.

Miia Anttila

Area Director, Mehiläinen

Meillä oli L&T:llä tahtotilana ymmärtää paremmin, miten tukea kaupallista toimintaamme modernilla monikanavaisella myynnillä. Oona toteutti valmennusohjelman, jossa pureuduttiin konkretian kautta modernin ja sosiaalisen myynnin vaiheisiin sekä LinkedInin hyödyntämiseen. Koulutus toi konkreettista hyötyä arkeen. Tulokset näkyvät tehokkaampana myyntityönä, lyhentyneinä myyntisykleinä ja kehittyneenä näkyvyytenä niin asiakkaiden kuin työnhakijoiden suuntaan. Oona veti koulutukset hyvällä spiritillä ja huomioi tarpeemme hyvin. Suosittelen vahvasti kaikille, jotka haluavat monikanavaistaa kaupallista tekemistään.

Eljas Tuovinen

Lassila & Tikanoja

Koulutus toi käytännönläheisen, mutta samalla inspiroivan näkökulman. Tapaa käyttää konkreettisia esimerkkejä arvostettiin suuresti – ne eivät ainoastaan syventäneet myyjiemme ymmärrystä sosiaalisen myynnin tärkeydestä, vaan myös saivat heidät innostumaan uudella tavalla. Valmentajamme energia on tarttuvaa ja luo innostusta ympärilleen, mikä teki koulutuksesta erityisen motivoivan.

Mia Lönn

Accountor Finago

Valmennusohjelma ja pelikirjatyö loivat yhteisen suunnan, systematisoivat myyntityötä ja paransivat asiakaskohtaamisten laatua. Tuloksena syntyi merkittävä kasvu erityisesti nettomyynnissä ja asiakaspoistuman vähentämisessä.

Jyrki Hannula

EasyFit

Valmennus tuli valituksi paitsi hyvän maineensa myös Oonan käytännönläheisen lähestymistavan ansiosta. Valmennuksen myötä sain selkeän myyntiprosessin, jonka avulla tavoittaa paremmin potentiaaliset asiakkaat ja rakentaa vaikuttavia myyntiviestejä. Tämä toi merkittävää johdonmukaisuutta toimintaan ja vähensi aiempaa "säheltämistä", kun tekeminen alkoi perustua selkeään suunnitelmaan ja prosessiin.

Martina Candolin

Unicorn Business Design

We learned the "why" and benefits of social selling and thought leadership and gained methods to share expertise and implement Canatu's brand & thought leadership strategies on LinkedIn. We've learned that to truly make an impact, a long-term commitment to thought leadership is critical for building trust, generating demand, and turning it into revenue. I warmly recommend Network & Growth for Leadership Teams seeking a competitive edge through online engagement.

Mari Makkonen

Canatu

Lähdimme hakemaan ratkaisuja ja oppeja myynnin taitoihin verkostoitumisessa ja social sellingissä sekä sitä kautta suoraan myynnin kasvuun. Saimme erittäin paljon apua käytännön ohjeista sekä vinkeistä toimintatapoihin ja koulutuksen jälkeen onnistuimme luomaan selvät rutiinit tekemiselle. Oonalla on luonnostaan aito halua auttaa ja se näkyi ja toteutui kaikessa läpi yhteistyön ja valmennuksen.

Ari Hirvonen

Gofore

Network & Growthin Oonan ja Nooran asiantuntemus sekä tapa esittää asioita on selkeää, ammattimaista ja osaavaa. Yhteistyö sujui erinomaisesti ja saimme eritasoisten valmennettavien kipinää syttymään!

Juha Nissinen

SOL Kiinteistöpalvelut Oy

Haimme ratkaisuja positiiviseen näkyvyyteen ja uusiin työkaluihin myyntiin somesta. Olimme erittäin tyytyväisiä valmennukseen, joka ylitti odotukset! Päällimmäisenä jäi mieleen, miten tärkeää on oma osallistaminen ja tason nosto somessa, ja modernin myynnin viestinnässä. Kiitos!

Marko Rouvinen

Consti

Kaukokiitolaisten henkilökohtaisten LinkedIn-tilien kautta tehdyt julkaisujen katselukerrat olivat jo parin kuukauden jälkeen toukokuussa 2024 yli seitsenkertaiset verrattuna Kaukokiidon LinkedIn-yritystilin katselukertoihin.

Tuuli Mäkelä

Kaukokiito

Helsinki Business College Oy halusi aktivoida asiantuntijoitaan myyntiin ja rakentaa myynnillistä kulttuuria, jossa asiakkuuksia kehitetään pitkäjänteisesti. Lähdimme liikkeelle räätälöidyllä valmennusohjelmalla, joka yhdisti inspiroivaa teoriaa ja käytännön harjoituksia. Valmennus sai erittäin positiivista palautetta – oppeja vietiin heti käytäntöön, ja asiantuntijat ovat jo tunnistaneet uusia liidejä asiakaskohtaamisista. Social selling -päivä kasvatti näkyvyyttä LinkedInissä ja innosti myös somea aiemmin vältelleitä julkaisemaan sisältöä. Yhteistyö sai kiitosta erityisesti hyvästä valmistelusta ja käytännönläheisyydestä. Nyt suunnittelemme jo seuraavaa vaihetta.

Laura Sydänmaanlakka

Helsinki Business College Oy

Saimme juuri sitä mitä kaipasimme, inspiraatiota ja kiteytystä siitä, miten social selling tukee myyntiä (ja markkinointia!) ja miten sitä pystyy myös asiantuntija hyödyntämään tuntematta itseään tyrkyttämättä.

Johanna Molin

Eilakaisla

Jos vertaa Otaverkon markkinointikampanjoita sisältöjen ilmaisiin (orgaanisiin) katselukertoihin tuhannen katselukerran hinnan perustella, niin olisimme vastaavasta näkyvyydestä joutuneet maksamaan pelkästään vuoden 2022 ensimmäisten yhdeksän kuukauden aikana jopa 116 000 euroa. Lisäksi engagement rate jää maksetussa näkyvyydessä paljon orgaanista sisältöä jälkeen.

Lenni Laukkanen

Otaverkko

Valmennuksenne avulla ollaan ymmärretty sosiaalisen myynnin kokonaisuus paremmin ja saatu myynnin ja markkinoinnin tekemistä tiivistettyä entisestään. LinkedIn on tullut arjen työkaluksi, ja sosiaalisen myynnin prosessi on nyt osa myynnin prosessia, tavoitteineen ja mittareineen. Olemme jo saaneet linkkarin kautta muutamia todella hyviä myynticaseja auki.

Jani Pääkkönen

Lumme Energia

Tiesimme, ettemme ottaneet kaikkea hyötyä irti LinkedInistä enkä ole oikein edes tiennyt, miten sen tekisimme. Oonan koulutus antoi hyvien eväiden lisäksi myös todella hyviä käytännön vinkkejä tekemiseen + oivallutti myös hyvin, että mitä ei kannata tehdä. Suosittelen mille tahansa yritykselle, jossa halutaan oppia käyttämään myös Linkediniä yhtenä myynti- ja markkinointikanavana.

Shady El Tokhy

Mercell

Hyvin ymmärretty toiveemme siitä, millaista social selling ja LinkedIn koulutusta toivoimme. Todella hyvä ja konkretiaan menevä koulutus, josta oli hyötyä kaikille.

Minna Huuhka

Grandlund

Kohderyhmittäin suunnattujen puheenvuorojen ja valmennuksen myötä saimme jalkautettua social sellingiä läpi organisaation. Meille myös kirkastui seuraavat stepit, joilla voimme itse edistää ja ohjata sitä. LinkedInin kautta on jo heti valmennuksen jälkeen saatu uusia asiakkaita ja ihan konkreettista myyntiä.

Marika Salmi

Ramirent

Olemme nyt ottaneet päivittäiseen käyttöön työkaveriksi tekoälyn ja mielestäni oma tiimi on parantanut myynnin follow-upia ja onnistunut paremmin myyntikeissien loppuun saattamisessa. Olen ollut näihin asioihin erittäin tyytyväinen.

Miia Anttila

Area Director, Mehiläinen