Yhteistyön vaiheet
L&T:n myyntitiimi vahvisti osaamistaan modernin myynnin valmennuksella

Yhteistyön vaiheet
L&T:n myyntitiimi vahvisti osaamistaan modernin myynnin valmennuksella

L&T halusi kehittää myyntinsä monikanavaisuutta ja hyödyntää sosiaalista mediaa tehokkaammin. Toteutimme valmennusohjelman, joka toi konkretian kautta uusia tapoja myyntityöhön – tuloksena parempia liidejä, lyhyempiä myyntisyklejä ja vahvistunutta näkyvyyttä.
Asiakas:
Lassila & Tikanoja on valtakunnallinen ympäristöalan suunnannäyttäjä, joka tarjoaa vastuullisia ratkaisuja kiertotalouden edistämiseen. Yrityksen laaja palvelutarjonta ja asiantuntijuus vaativat kaupallista osaamista, joka elää ajassa ja vastaa asiakkaiden muuttuviin odotuksiin.
Haaste:
L&T:n tiimillä oli halu kehittää kaupallista tekemistä entistä monikanavaisemmaksi ja vahvistaa erityisesti sosiaalisen myynnin osaamista. Tavoitteena oli lisätä näkyvyyttä, parantaa luottamusta ostajissa ja lyhentää myyntisyklejä – käytännönläheisesti ja tuloksellisesti.
Ratkaisu:
Network & Growth suunnitteli ja toteutti L&T:lle modernin myynnin valmennusohjelman, joka pureutui erityisesti sosiaaliseen myyntiin, LinkedInin hyödyntämiseen ja myyntiprosessin eri vaiheisiin. Valmennuksen painopiste oli käytännönläheisyydessä: miten uusia tapoja voidaan ottaa käyttöön heti arjessa.
Tulokset:
Monikanavaisempi ja tehokkaampi myyntityö
LinkedInissä syntyneet luottamussuhteet ja liidit lyhensivät myyntisyklejä
Yrityksen näkyvyys ja tunnettuus paranivat – myös työnhakijoiden suuntaan
Asiakaspalaute:
"Koulutus antoi meille paljon apua ja konkreettista hyötyä arjen tekemiseen. Hyödyt ovat heijastuneet meille monikanavaisempana, tehokkaampana tapana tehdä myyntityötä, joka on tuottanut nyt tulosta.
Oona veti koulutukset läpi erittäin hyvällä spiritillä ja huomioi tarpeemme hyvin. Suosittelen vahvasti kaikille, jotka ovat kiinnostuneita monikanavaistamaan omaa kaupallista tekemistään.”
— Eljas Tuovinen, Lassila & Tikanoja
Asiakas:
Lassila & Tikanoja on valtakunnallinen ympäristöalan suunnannäyttäjä, joka tarjoaa vastuullisia ratkaisuja kiertotalouden edistämiseen. Yrityksen laaja palvelutarjonta ja asiantuntijuus vaativat kaupallista osaamista, joka elää ajassa ja vastaa asiakkaiden muuttuviin odotuksiin.
Haaste:
L&T:n tiimillä oli halu kehittää kaupallista tekemistä entistä monikanavaisemmaksi ja vahvistaa erityisesti sosiaalisen myynnin osaamista. Tavoitteena oli lisätä näkyvyyttä, parantaa luottamusta ostajissa ja lyhentää myyntisyklejä – käytännönläheisesti ja tuloksellisesti.
Ratkaisu:
Network & Growth suunnitteli ja toteutti L&T:lle modernin myynnin valmennusohjelman, joka pureutui erityisesti sosiaaliseen myyntiin, LinkedInin hyödyntämiseen ja myyntiprosessin eri vaiheisiin. Valmennuksen painopiste oli käytännönläheisyydessä: miten uusia tapoja voidaan ottaa käyttöön heti arjessa.
Tulokset:
Monikanavaisempi ja tehokkaampi myyntityö
LinkedInissä syntyneet luottamussuhteet ja liidit lyhensivät myyntisyklejä
Yrityksen näkyvyys ja tunnettuus paranivat – myös työnhakijoiden suuntaan
Asiakaspalaute:
"Koulutus antoi meille paljon apua ja konkreettista hyötyä arjen tekemiseen. Hyödyt ovat heijastuneet meille monikanavaisempana, tehokkaampana tapana tehdä myyntityötä, joka on tuottanut nyt tulosta.
Oona veti koulutukset läpi erittäin hyvällä spiritillä ja huomioi tarpeemme hyvin. Suosittelen vahvasti kaikille, jotka ovat kiinnostuneita monikanavaistamaan omaa kaupallista tekemistään.”
— Eljas Tuovinen, Lassila & Tikanoja
Tilaa Network & Growthin Kasvukirje!
Emme spämmää, vaan tuotamme aidosti hyödyllistä sisältöä myynnin inspiraatioksi ja uuden oppimiseksi.
L&T halusi kehittää myyntinsä monikanavaisuutta ja hyödyntää sosiaalista mediaa tehokkaammin. Toteutimme valmennusohjelman, joka toi konkretian kautta uusia tapoja myyntityöhön – tuloksena parempia liidejä, lyhyempiä myyntisyklejä ja vahvistunutta näkyvyyttä.
Asiakas:
Lassila & Tikanoja on valtakunnallinen ympäristöalan suunnannäyttäjä, joka tarjoaa vastuullisia ratkaisuja kiertotalouden edistämiseen. Yrityksen laaja palvelutarjonta ja asiantuntijuus vaativat kaupallista osaamista, joka elää ajassa ja vastaa asiakkaiden muuttuviin odotuksiin.
Haaste:
L&T:n tiimillä oli halu kehittää kaupallista tekemistä entistä monikanavaisemmaksi ja vahvistaa erityisesti sosiaalisen myynnin osaamista. Tavoitteena oli lisätä näkyvyyttä, parantaa luottamusta ostajissa ja lyhentää myyntisyklejä – käytännönläheisesti ja tuloksellisesti.
Ratkaisu:
Network & Growth suunnitteli ja toteutti L&T:lle modernin myynnin valmennusohjelman, joka pureutui erityisesti sosiaaliseen myyntiin, LinkedInin hyödyntämiseen ja myyntiprosessin eri vaiheisiin. Valmennuksen painopiste oli käytännönläheisyydessä: miten uusia tapoja voidaan ottaa käyttöön heti arjessa.
Tulokset:
Monikanavaisempi ja tehokkaampi myyntityö
LinkedInissä syntyneet luottamussuhteet ja liidit lyhensivät myyntisyklejä
Yrityksen näkyvyys ja tunnettuus paranivat – myös työnhakijoiden suuntaan
Asiakaspalaute:
"Koulutus antoi meille paljon apua ja konkreettista hyötyä arjen tekemiseen. Hyödyt ovat heijastuneet meille monikanavaisempana, tehokkaampana tapana tehdä myyntityötä, joka on tuottanut nyt tulosta.
Oona veti koulutukset läpi erittäin hyvällä spiritillä ja huomioi tarpeemme hyvin. Suosittelen vahvasti kaikille, jotka ovat kiinnostuneita monikanavaistamaan omaa kaupallista tekemistään.”
— Eljas Tuovinen, Lassila & Tikanoja
Tilaa Network & Growthin Kasvukirje!
Emme spämmää, vaan tuotamme aidosti hyödyllistä sisältöä myynnin inspiraatioksi ja uuden oppimiseksi.
Tutustu kaikkiin asiakastarinoihin
Katso, miten olemme auttaneet muita – mukana konkreettisia ratkaisuja ja tuloksia.
Tutustu kaikkiin asiakastarinoihin
Katso, miten olemme auttaneet muita – mukana konkreettisia ratkaisuja ja tuloksia.
Tutustu kaikkiin asiakastarinoihin
Katso, miten olemme auttaneet muita – mukana konkreettisia ratkaisuja ja tuloksia.