Yhteistyön vaiheet

Lumme Energialle rakennettiin sosiaalisen myynnin prosessi arjen työkaluiksi

Yhteistyön vaiheet

Lumme Energialle rakennettiin sosiaalisen myynnin prosessi arjen työkaluiksi

Yhteistyö Lumme Energian kanssa keskittyi sosiaalisen myynnin prosessin rakentamiseen, LinkedInin hyödyntämiseen ja myynnin sekä markkinoinnin yhteistyön tiivistämiseen.

Asiakas

Lumme Energia on valtakunnallisesti toimiva, vastuulliseen energiantuotantoon panostava yhtiö, jonka tavoitteena oli kehittää myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä sekä ottaa sosiaalinen myynti osaksi arkea.

Haaste
Sosiaalisen myynnin kokonaisuutta ei hahmotettu vielä selkeästi, ja LinkedInin käyttö jäi yksittäisten henkilöiden aktiivisuuden varaan. Tarve oli kehittää yhtenäinen toimintamalli, joka tiivistäisi myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä ja tuottaisi tuloksia.

Ratkaisu
Network & Growth valmensi Lumme Energian tiimiä rakentamalla selkeän sosiaalisen myynnin prosessin, määrittelemällä viikoittaiset mittarit ja tavoitteet sekä ottamalla LinkedInin käyttöön asiakasvaikuttamisen kanavana. Samalla markkinoinnin painopisteitä suunnattiin tukemaan myynnin tavoitteita.

Tulokset

  • LinkedIn otettiin käyttöön keskeisenä prospektoinnin ja vaikuttamisen työkaluna

  • Myynti ja markkinointi löysivät yhteisen rytmin ja tavoitteen

  • Useita laadukkaita myynticaseja syntyi LinkedInin kautta

  • Myyntiprosessit nopeutuivat, kun vaikuttaminen alkoi aiemmassa vaiheessa


Asiakaspalaute: "Valmennuksenne avulla ollaan ymmärretty sosiaalisen myynnin kokonaisuus paremmin ja saatu myynnin ja markkinoinnin tekemistä tiivistettyä entisestään. LinkedIn on tullut arjen työkaluksi, ja sosiaalisen myynnin prosessi on nyt osa myynnin prosessia, tavoitteineen ja mittareineen. Olemme jo saaneet linkkarin kautta muutamia todella hyviä myynticaseja auki."

- Jani Pääkkönen, Myyntijohtaja, Lumme Energia

Asiakas

Lumme Energia on valtakunnallisesti toimiva, vastuulliseen energiantuotantoon panostava yhtiö, jonka tavoitteena oli kehittää myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä sekä ottaa sosiaalinen myynti osaksi arkea.

Haaste
Sosiaalisen myynnin kokonaisuutta ei hahmotettu vielä selkeästi, ja LinkedInin käyttö jäi yksittäisten henkilöiden aktiivisuuden varaan. Tarve oli kehittää yhtenäinen toimintamalli, joka tiivistäisi myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä ja tuottaisi tuloksia.

Ratkaisu
Network & Growth valmensi Lumme Energian tiimiä rakentamalla selkeän sosiaalisen myynnin prosessin, määrittelemällä viikoittaiset mittarit ja tavoitteet sekä ottamalla LinkedInin käyttöön asiakasvaikuttamisen kanavana. Samalla markkinoinnin painopisteitä suunnattiin tukemaan myynnin tavoitteita.

Tulokset

  • LinkedIn otettiin käyttöön keskeisenä prospektoinnin ja vaikuttamisen työkaluna

  • Myynti ja markkinointi löysivät yhteisen rytmin ja tavoitteen

  • Useita laadukkaita myynticaseja syntyi LinkedInin kautta

  • Myyntiprosessit nopeutuivat, kun vaikuttaminen alkoi aiemmassa vaiheessa


Asiakaspalaute: "Valmennuksenne avulla ollaan ymmärretty sosiaalisen myynnin kokonaisuus paremmin ja saatu myynnin ja markkinoinnin tekemistä tiivistettyä entisestään. LinkedIn on tullut arjen työkaluksi, ja sosiaalisen myynnin prosessi on nyt osa myynnin prosessia, tavoitteineen ja mittareineen. Olemme jo saaneet linkkarin kautta muutamia todella hyviä myynticaseja auki."

- Jani Pääkkönen, Myyntijohtaja, Lumme Energia

Tilaa Network & Growthin Kasvukirje!

Emme spämmää, vaan tuotamme aidosti hyödyllistä sisältöä myynnin inspiraatioksi ja uuden oppimiseksi.

Yhteistyö Lumme Energian kanssa keskittyi sosiaalisen myynnin prosessin rakentamiseen, LinkedInin hyödyntämiseen ja myynnin sekä markkinoinnin yhteistyön tiivistämiseen.

Asiakas

Lumme Energia on valtakunnallisesti toimiva, vastuulliseen energiantuotantoon panostava yhtiö, jonka tavoitteena oli kehittää myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä sekä ottaa sosiaalinen myynti osaksi arkea.

Haaste
Sosiaalisen myynnin kokonaisuutta ei hahmotettu vielä selkeästi, ja LinkedInin käyttö jäi yksittäisten henkilöiden aktiivisuuden varaan. Tarve oli kehittää yhtenäinen toimintamalli, joka tiivistäisi myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä ja tuottaisi tuloksia.

Ratkaisu
Network & Growth valmensi Lumme Energian tiimiä rakentamalla selkeän sosiaalisen myynnin prosessin, määrittelemällä viikoittaiset mittarit ja tavoitteet sekä ottamalla LinkedInin käyttöön asiakasvaikuttamisen kanavana. Samalla markkinoinnin painopisteitä suunnattiin tukemaan myynnin tavoitteita.

Tulokset

  • LinkedIn otettiin käyttöön keskeisenä prospektoinnin ja vaikuttamisen työkaluna

  • Myynti ja markkinointi löysivät yhteisen rytmin ja tavoitteen

  • Useita laadukkaita myynticaseja syntyi LinkedInin kautta

  • Myyntiprosessit nopeutuivat, kun vaikuttaminen alkoi aiemmassa vaiheessa


Asiakaspalaute: "Valmennuksenne avulla ollaan ymmärretty sosiaalisen myynnin kokonaisuus paremmin ja saatu myynnin ja markkinoinnin tekemistä tiivistettyä entisestään. LinkedIn on tullut arjen työkaluksi, ja sosiaalisen myynnin prosessi on nyt osa myynnin prosessia, tavoitteineen ja mittareineen. Olemme jo saaneet linkkarin kautta muutamia todella hyviä myynticaseja auki."

- Jani Pääkkönen, Myyntijohtaja, Lumme Energia

Tilaa Network & Growthin Kasvukirje!

Emme spämmää, vaan tuotamme aidosti hyödyllistä sisältöä myynnin inspiraatioksi ja uuden oppimiseksi.

Tutustu kaikkiin asiakastarinoihin

Katso, miten olemme auttaneet muita – mukana konkreettisia ratkaisuja ja tuloksia.

Tutustu kaikkiin asiakastarinoihin

Katso, miten olemme auttaneet muita – mukana konkreettisia ratkaisuja ja tuloksia.