Yhteistyön vaiheet
O-Pitblastille selkeä suunta ja konkreettiset prioriteetit myynnin kehittämiseen

Yhteistyön vaiheet
O-Pitblastille selkeä suunta ja konkreettiset prioriteetit myynnin kehittämiseen

Kun halutaan uudistaa kaupallista tekemistä, tarvitaan sekä kirkasta analyysia että rakentavaa keskustelua. O-Pitblastin kanssa toteutettu myynnin auditointi tarjosi selkeän tiekartan uudistumiseen – ja vastasi asiakkaan mukaan juuri siihen, mitä hyvä konsultointi parhaimmillaan on.
Asiakas:
O-Pitblast S.A on kansainvälinen teknologia-alan yritys, joka kehittää digitaalisia räjäytysten hallintaratkaisuja kaivosteollisuudelle.
Haaste:
Yritys halusi selkeyttää myynnin johtamisen mallia ja löytää fokuksen kaupallisen tekemisen kehittämiseen. Tavoitteena oli saada ulkopuolinen näkemys nykytilasta ja tukea päätöksentekoa myynnin ja johtamisen uudistuksissa.
Ratkaisu:
Toteutimme myynnin auditointiprosessin, jossa perehdyttiin liiketoimintaan huolellisesti, analysoitiin nykytila ja käytiin avoin keskustelu kehityskohteista. Lopputuloksena asiakas sai konkreettiset suositukset ja selkeän tiekartan myynnin kehittämiseen.
Tulokset:
Ymmärrys myynnin nykytilasta syveni
Yrityksen myynnin johtamisen malli sai konkreettisia kehitysideoita
Päätöksenteko kaupallisessa uudistumisessa helpottui
Toimintaa ohjaavat nyt selkeät prioriteetit ja suunnitelmat
Asiakaspalaute:
“Myynnin auditointiprosessi oli selkeä ja asiantunteva: saimme konkreettisia ideoita myynnin ja johtamisen kehittämiseen. Yhteistyö oli läpinäkyvää ja ratkaisukeskeistä – konsultointi tuntui aidosti asiakaslähtöiseltä. Tämä palvelukokemus vastasi täysin odotuksiamme siitä, mitä hyvä konsultointi parhaimmillaan on.”
— Tomi Kouvonen, CEO, O-Pitblast S.A
Asiakas:
O-Pitblast S.A on kansainvälinen teknologia-alan yritys, joka kehittää digitaalisia räjäytysten hallintaratkaisuja kaivosteollisuudelle.
Haaste:
Yritys halusi selkeyttää myynnin johtamisen mallia ja löytää fokuksen kaupallisen tekemisen kehittämiseen. Tavoitteena oli saada ulkopuolinen näkemys nykytilasta ja tukea päätöksentekoa myynnin ja johtamisen uudistuksissa.
Ratkaisu:
Toteutimme myynnin auditointiprosessin, jossa perehdyttiin liiketoimintaan huolellisesti, analysoitiin nykytila ja käytiin avoin keskustelu kehityskohteista. Lopputuloksena asiakas sai konkreettiset suositukset ja selkeän tiekartan myynnin kehittämiseen.
Tulokset:
Ymmärrys myynnin nykytilasta syveni
Yrityksen myynnin johtamisen malli sai konkreettisia kehitysideoita
Päätöksenteko kaupallisessa uudistumisessa helpottui
Toimintaa ohjaavat nyt selkeät prioriteetit ja suunnitelmat
Asiakaspalaute:
“Myynnin auditointiprosessi oli selkeä ja asiantunteva: saimme konkreettisia ideoita myynnin ja johtamisen kehittämiseen. Yhteistyö oli läpinäkyvää ja ratkaisukeskeistä – konsultointi tuntui aidosti asiakaslähtöiseltä. Tämä palvelukokemus vastasi täysin odotuksiamme siitä, mitä hyvä konsultointi parhaimmillaan on.”
— Tomi Kouvonen, CEO, O-Pitblast S.A
Tilaa Network & Growthin Kasvukirje!
Emme spämmää, vaan tuotamme aidosti hyödyllistä sisältöä myynnin inspiraatioksi ja uuden oppimiseksi.
Kun halutaan uudistaa kaupallista tekemistä, tarvitaan sekä kirkasta analyysia että rakentavaa keskustelua. O-Pitblastin kanssa toteutettu myynnin auditointi tarjosi selkeän tiekartan uudistumiseen – ja vastasi asiakkaan mukaan juuri siihen, mitä hyvä konsultointi parhaimmillaan on.
Asiakas:
O-Pitblast S.A on kansainvälinen teknologia-alan yritys, joka kehittää digitaalisia räjäytysten hallintaratkaisuja kaivosteollisuudelle.
Haaste:
Yritys halusi selkeyttää myynnin johtamisen mallia ja löytää fokuksen kaupallisen tekemisen kehittämiseen. Tavoitteena oli saada ulkopuolinen näkemys nykytilasta ja tukea päätöksentekoa myynnin ja johtamisen uudistuksissa.
Ratkaisu:
Toteutimme myynnin auditointiprosessin, jossa perehdyttiin liiketoimintaan huolellisesti, analysoitiin nykytila ja käytiin avoin keskustelu kehityskohteista. Lopputuloksena asiakas sai konkreettiset suositukset ja selkeän tiekartan myynnin kehittämiseen.
Tulokset:
Ymmärrys myynnin nykytilasta syveni
Yrityksen myynnin johtamisen malli sai konkreettisia kehitysideoita
Päätöksenteko kaupallisessa uudistumisessa helpottui
Toimintaa ohjaavat nyt selkeät prioriteetit ja suunnitelmat
Asiakaspalaute:
“Myynnin auditointiprosessi oli selkeä ja asiantunteva: saimme konkreettisia ideoita myynnin ja johtamisen kehittämiseen. Yhteistyö oli läpinäkyvää ja ratkaisukeskeistä – konsultointi tuntui aidosti asiakaslähtöiseltä. Tämä palvelukokemus vastasi täysin odotuksiamme siitä, mitä hyvä konsultointi parhaimmillaan on.”
— Tomi Kouvonen, CEO, O-Pitblast S.A
Tilaa Network & Growthin Kasvukirje!
Emme spämmää, vaan tuotamme aidosti hyödyllistä sisältöä myynnin inspiraatioksi ja uuden oppimiseksi.
Tutustu kaikkiin asiakastarinoihin
Katso, miten olemme auttaneet muita – mukana konkreettisia ratkaisuja ja tuloksia.
Tutustu kaikkiin asiakastarinoihin
Katso, miten olemme auttaneet muita – mukana konkreettisia ratkaisuja ja tuloksia.
Tutustu kaikkiin asiakastarinoihin
Katso, miten olemme auttaneet muita – mukana konkreettisia ratkaisuja ja tuloksia.