Yhteistyön vaiheet
Asiantuntijamyynti haltuun: valmennus, joka kirkasti kohtaamiset ja kasvatti itsevarmuutta

Yhteistyön vaiheet
Asiantuntijamyynti haltuun: valmennus, joka kirkasti kohtaamiset ja kasvatti itsevarmuutta

Helsinki Business College halusi kehittää asiantuntijoidensa myyntitaitoja ja asiakkuuksien hoitoa. Käytännönläheinen valmennus auttoi osallistujia tunnistamaan liidimahdollisuuksia, kysymään paremmin ja kohtaamaan asiakkaita itsevarmemmin.
Haaste
Helsinki Business College Oy halusi aktivoida asiantuntijoitaan myyntiin ja rakentaa kulttuuria, jossa asiakkuuksia kehitetään pitkäjänteisesti. Tavoitteena oli vahvistaa käytännön myyntitaitoja, parantaa asiakaskohtaamisia ja herättää innostus myynnillisempään otteeseen – omannäköisellä tavalla.
Ratkaisu
Lähdimme liikkeelle räätälöidyllä asiantuntijamyynnin valmennusohjelmalla, jossa yhdistyi innostava teoria, käytännön harjoitukset ja sparraava ote. Valmennuspäivissä keskityttiin myynnin ymmärtämiseen, kysymysten laatuun, kuunteluun ja arvon tunnistamiseen asiakaskohtaamisissa.
Valmennuksen ohella toteutettiin myös Social selling -päivä, joka auttoi osallistujia ottamaan askeleen kohti näkyvämpää ja vaikuttavampaa LinkedIn-näkyvyyttä.
Tulokset
Valmennus sai erittäin positiivista palautetta. Osallistujat kuvasivat ilmapiiriä lämpimäksi ja oppeja konkreettisiksi. Useat kertoivat lähteneensä soveltamaan uusia taitoja heti käytäntöön ja tunnistaneensa uusia liidimahdollisuuksia arjen kohtaamisista.
Myös Social selling -päivä sai kehuja: moni osallistuja ylitti kynnyksen julkaista ensimmäisen LinkedIn-sisältönsä. Näkyvyys ja rohkeus kasvoivat.
Yhteistyötä kiitettiin erityisesti valmistelun huolellisuudesta ja siitä, miten tekeminen vietiin käytäntöön aidosti yhdessä, kannustaen ja sparraten.
Asiakaspalaute: "Lähdimme liikkeelle räätälöidyllä asiantuntijamyynnin valmennusohjelmalla, joka yhdisti inspiroivaa teoriaa ja käytännön harjoituksia myynnin ymmärtämisen ja kohtaamis- ja arvontuotannon taitojen kehittämiseksi.
Valmennus sai erittäin positiivista palautetta osallistujilta. Oppeja vietiin käytäntöön heti ja asiantuntijat kysyvät nyt parempia kysymyksiä, kuuntelevat tarkemmin ja ovat jo tunnistaneet uusia liidejä asiakaskohtaamisista. Myös tunnelmaa valmennuspäivissä kehuttiin lämpimästi.."
Laura Sydänmaanlakka, Helsinki Business College
Haaste
Helsinki Business College Oy halusi aktivoida asiantuntijoitaan myyntiin ja rakentaa kulttuuria, jossa asiakkuuksia kehitetään pitkäjänteisesti. Tavoitteena oli vahvistaa käytännön myyntitaitoja, parantaa asiakaskohtaamisia ja herättää innostus myynnillisempään otteeseen – omannäköisellä tavalla.
Ratkaisu
Lähdimme liikkeelle räätälöidyllä asiantuntijamyynnin valmennusohjelmalla, jossa yhdistyi innostava teoria, käytännön harjoitukset ja sparraava ote. Valmennuspäivissä keskityttiin myynnin ymmärtämiseen, kysymysten laatuun, kuunteluun ja arvon tunnistamiseen asiakaskohtaamisissa.
Valmennuksen ohella toteutettiin myös Social selling -päivä, joka auttoi osallistujia ottamaan askeleen kohti näkyvämpää ja vaikuttavampaa LinkedIn-näkyvyyttä.
Tulokset
Valmennus sai erittäin positiivista palautetta. Osallistujat kuvasivat ilmapiiriä lämpimäksi ja oppeja konkreettisiksi. Useat kertoivat lähteneensä soveltamaan uusia taitoja heti käytäntöön ja tunnistaneensa uusia liidimahdollisuuksia arjen kohtaamisista.
Myös Social selling -päivä sai kehuja: moni osallistuja ylitti kynnyksen julkaista ensimmäisen LinkedIn-sisältönsä. Näkyvyys ja rohkeus kasvoivat.
Yhteistyötä kiitettiin erityisesti valmistelun huolellisuudesta ja siitä, miten tekeminen vietiin käytäntöön aidosti yhdessä, kannustaen ja sparraten.
Asiakaspalaute: "Lähdimme liikkeelle räätälöidyllä asiantuntijamyynnin valmennusohjelmalla, joka yhdisti inspiroivaa teoriaa ja käytännön harjoituksia myynnin ymmärtämisen ja kohtaamis- ja arvontuotannon taitojen kehittämiseksi.
Valmennus sai erittäin positiivista palautetta osallistujilta. Oppeja vietiin käytäntöön heti ja asiantuntijat kysyvät nyt parempia kysymyksiä, kuuntelevat tarkemmin ja ovat jo tunnistaneet uusia liidejä asiakaskohtaamisista. Myös tunnelmaa valmennuspäivissä kehuttiin lämpimästi.."
Laura Sydänmaanlakka, Helsinki Business College
Tilaa Network & Growthin Kasvukirje!
Emme spämmää, vaan tuotamme aidosti hyödyllistä sisältöä myynnin inspiraatioksi ja uuden oppimiseksi.
Helsinki Business College halusi kehittää asiantuntijoidensa myyntitaitoja ja asiakkuuksien hoitoa. Käytännönläheinen valmennus auttoi osallistujia tunnistamaan liidimahdollisuuksia, kysymään paremmin ja kohtaamaan asiakkaita itsevarmemmin.
Haaste
Helsinki Business College Oy halusi aktivoida asiantuntijoitaan myyntiin ja rakentaa kulttuuria, jossa asiakkuuksia kehitetään pitkäjänteisesti. Tavoitteena oli vahvistaa käytännön myyntitaitoja, parantaa asiakaskohtaamisia ja herättää innostus myynnillisempään otteeseen – omannäköisellä tavalla.
Ratkaisu
Lähdimme liikkeelle räätälöidyllä asiantuntijamyynnin valmennusohjelmalla, jossa yhdistyi innostava teoria, käytännön harjoitukset ja sparraava ote. Valmennuspäivissä keskityttiin myynnin ymmärtämiseen, kysymysten laatuun, kuunteluun ja arvon tunnistamiseen asiakaskohtaamisissa.
Valmennuksen ohella toteutettiin myös Social selling -päivä, joka auttoi osallistujia ottamaan askeleen kohti näkyvämpää ja vaikuttavampaa LinkedIn-näkyvyyttä.
Tulokset
Valmennus sai erittäin positiivista palautetta. Osallistujat kuvasivat ilmapiiriä lämpimäksi ja oppeja konkreettisiksi. Useat kertoivat lähteneensä soveltamaan uusia taitoja heti käytäntöön ja tunnistaneensa uusia liidimahdollisuuksia arjen kohtaamisista.
Myös Social selling -päivä sai kehuja: moni osallistuja ylitti kynnyksen julkaista ensimmäisen LinkedIn-sisältönsä. Näkyvyys ja rohkeus kasvoivat.
Yhteistyötä kiitettiin erityisesti valmistelun huolellisuudesta ja siitä, miten tekeminen vietiin käytäntöön aidosti yhdessä, kannustaen ja sparraten.
Asiakaspalaute: "Lähdimme liikkeelle räätälöidyllä asiantuntijamyynnin valmennusohjelmalla, joka yhdisti inspiroivaa teoriaa ja käytännön harjoituksia myynnin ymmärtämisen ja kohtaamis- ja arvontuotannon taitojen kehittämiseksi.
Valmennus sai erittäin positiivista palautetta osallistujilta. Oppeja vietiin käytäntöön heti ja asiantuntijat kysyvät nyt parempia kysymyksiä, kuuntelevat tarkemmin ja ovat jo tunnistaneet uusia liidejä asiakaskohtaamisista. Myös tunnelmaa valmennuspäivissä kehuttiin lämpimästi.."
Laura Sydänmaanlakka, Helsinki Business College
Tilaa Network & Growthin Kasvukirje!
Emme spämmää, vaan tuotamme aidosti hyödyllistä sisältöä myynnin inspiraatioksi ja uuden oppimiseksi.
Tutustu kaikkiin asiakastarinoihin
Katso, miten olemme auttaneet muita – mukana konkreettisia ratkaisuja ja tuloksia.
Tutustu kaikkiin asiakastarinoihin
Katso, miten olemme auttaneet muita – mukana konkreettisia ratkaisuja ja tuloksia.
Tutustu kaikkiin asiakastarinoihin
Katso, miten olemme auttaneet muita – mukana konkreettisia ratkaisuja ja tuloksia.