Network & Growthin keynote-puhujat lavalla pitämässä luentoa modernista B2B-myynnistä ja kasvusta suomalaisille yrityksille.
Network & Growthin keynote-puhujat lavalla pitämässä luentoa modernista B2B-myynnistä ja kasvusta suomalaisille yrityksille.

Puheenvuorot ja luennot

Puheenvuorot ja luennot

Vaikuttava puheenvuoro ei ole pelkkää puhetta ja esiintymistä. Hyvä puhuja saa aikaan kohtaamisen, joka herättää ajatuksia, opettaa uusia näkökulmia ja innostaa toimimaan

Maailma muuttuu nopeasti, ja organisaatioilta odotetaan jatkuvaa uudistumista. Samalla arjessa on vähemmän aikaa pysähtyä, reflektoida ja kehittyä. Jokaisella puheenvuorollamme on selkeä tarkoitus, konkreettinen sisältö ja kyky puhutella juuri sitä yleisöä, siinä hetkessä.

Puheenvuoromme rakentuvat muun muassa modernin myynnin, kaupallisten strategioiden, nykyaikaisten myynnin työkalujen, sosiaalisen median ja ajatusjohtajuuden teemoista – käytännönläheisesti, vuorovaikutteisesti ja yleisölle räätälöidysti.

Haluamme tarjota hetken, joka energisoi ja herättää, mutta myös antaa eväitä arkeen vietäväksi.

Olemme mukana tapahtumissa, Kick Offeissa, webinaareissa ja sisäisissä koulutuksissa. Jokainen puheenvuoro suunnitellaan tavoitteidenne mukaan, olipa kyseessä yksittäinen tilaisuus tai osa laajempaa kehittämisohjelmaa.

01.

Luennot

01.

Luennot

02.

Webinaarit

02.

Webinaarit

03.

Tapahtumapuheenvuorot

03.

Tapahtumapuheenvuorot

Kiinnostuitko?

Jos jokin palveluistamme osui ajankohtaiseen tarpeeseen, kasvuvartti on helppo tapa sparrata ajatuksia yhdessä.

Kiinnostuitko?

Jos jokin palveluistamme osui ajankohtaiseen tarpeeseen, kasvuvartti on helppo tapa sparrata ajatuksia yhdessä.

Kiinnostuitko?

Jos jokin palveluistamme osui ajankohtaiseen tarpeeseen, kasvuvartti on helppo tapa sparrata ajatuksia yhdessä.

Tutustu puhujiimme

Tutustu puhujiimme

Tutustu puhujiimme

“Oona on modernin myynnin uudistaja, joka inspiroi ja ravistelee kuulijat liikkeelle. Hän tuo rohkeasti esiin, miten arvomyynti, monikanavaisuus ja social selling yhdistyvät vaikuttavaksi ja tulokselliseksi kaupalliseksi tekemiseksi. Vakuuttava, energinen ja käytännönläheinen puhuja, joka ei piiloudu jargoniin, vaan puhuttelee kuulijoita suorasanaisesti ja rakentavasti. Hänen puhe jää muistijäljeksi ja tuo heti käyttökelpoisia oivalluksia!”

Oona Kankkunen

Network & Growth Oona Kankkunen — modern sales, value-based selling and multichannel prospecting.
Network & Growth Oona Kankkunen — modern sales, value-based selling and multichannel prospecting.

Teemat

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Uudistu tai unohdu – nykyaikaisen myynnin muutostarpeet

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Uudistu tai unohdu – nykyaikaisen myynnin muutostarpeet

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Myyntijohtaja 2.0. - kaupallinen kapellimestari myynnin ja myyjien kehittämiseen

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Myyntijohtaja 2.0. - kaupallinen kapellimestari myynnin ja myyjien kehittämiseen

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Myyntistrategi- ja valmentaja

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Myyntistrategi- ja valmentaja

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Kasvua SoMesta – näin kehität sosiaalista myyntiä

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Kasvua SoMesta – näin kehität sosiaalista myyntiä

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Taustalta ajatusjohtajaksi – kilpailuetua ja kannattavuutta suunnannäyttäjänä

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Taustalta ajatusjohtajaksi – kilpailuetua ja kannattavuutta suunnannäyttäjänä

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Kuole pois tuotepuheet, tervetuloa arvomyynti

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Kuole pois tuotepuheet, tervetuloa arvomyynti

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Uuden ajan myynnin metodit ja menestystekijät

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Uuden ajan myynnin metodit ja menestystekijät

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Asiakaspalvelusta ja asiantuntijuudesta myynniksi

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Asiakaspalvelusta ja asiantuntijuudesta myynniksi

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Myynnin ja markkinoinnin M&M-karkit

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Myynnin ja markkinoinnin M&M-karkit

Oonasta sanottua

''Kaisu on modernin myynnin ja johtamisen uudistaja, jolla on taustaa toimitusjohtajana, myyntijohtajana ja yrittäjänä. Hän yhdistää inhimillisyyden ja tuloksellisuuden tavalla, joka herättää, koskettaa ja saa toimimaan. Kaisu näyttää, miten myynnin prosessit, pelikirjat ja valmentava johtaminen rakentavat kestävää kasvua. Vaikuttava, energinen ja rehellinen puhuja, joka puhuu ihmisten kielellä ja haastaa rakentavasti. Kaisun puheenvuoro jää mieleen – ja muuttaa tapaa tehdä myyntiä ja johtaa ihmisiä.''

Kaisu Korolainen

Network & Growth Kaisu Korolainen — sales leadership, coaching culture and Social CEO brand building.
Network & Growth Kaisu Korolainen — sales leadership, coaching culture and Social CEO brand building.

Teemat

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Myyjien inhimillinen johtaminen - Näin johdat myyjiä, et pelkkiä tuloksia

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Myyjien inhimillinen johtaminen - Näin johdat myyjiä, et pelkkiä tuloksia

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Somettelusta sosiaalisen myynnin tuloksiin

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Somettelusta sosiaalisen myynnin tuloksiin

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Myyntitiimi kuntoon – motivaatio, mindset ja muutosvalmius

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Myyntitiimi kuntoon – motivaatio, mindset ja muutosvalmius

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Myynnin uusi peli – ostoprosessi on muuttunut, oletko sinä?

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Myynnin uusi peli – ostoprosessi on muuttunut, oletko sinä?

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Valmentava myyntijohtaja – menestystä ihmisten, ei pelin kautta

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Valmentava myyntijohtaja – menestystä ihmisten, ei pelin kautta

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Social CEO – miten johtaja rakentaa luottamusta ja kasvua somessa

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Social CEO – miten johtaja rakentaa luottamusta ja kasvua somessa

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Myynti + markkinointi = yhteispeli, ei siilo

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Myynti + markkinointi = yhteispeli, ei siilo

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Miten rakennat skaalautuvan B2B-myyntimallin kasvuyrityksessä?

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Miten rakennat skaalautuvan B2B-myyntimallin kasvuyrityksessä?

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Naisjohtajuus 2020-luvulla – näkyväksi, vaikuttavaksi, inhimillisesti

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Naisjohtajuus 2020-luvulla – näkyväksi, vaikuttavaksi, inhimillisesti

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Johtajuus, jolla on kasvot – miksi haavoittuvuus on vahvuus

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Johtajuus, jolla on kasvot – miksi haavoittuvuus on vahvuus

Kaisusta sanottua

''Noora hurmaa yleisönsä energisellä esiintymisellään ja konkreettisella, askeleittain etenevällä otteellaan. Käytännönläheisissä luennoissaan ja työpajoissaan hän yhdistää oman kokemuksensa myyjänä, myyntijohtajana ja coachina, minkä ansiosta monimutkaisetkin teoriat selkiytyvät ja konkretisoituvat heti hyödynnettäviksi työkaluiksi. Hänen supervoimansa on myynnin prosessien rakentaminen, onnistuneet social selling- strategiat sekä osallistujien innostaminen. Noora saa kuulijansa innostumaan, oivaltamaan tärkeimmät opit ja viemään ne suoraan arjen myyntityöhön.''

Noora Kukkonen

Network & Growth Noora Kukkonen — LinkedIn strategy, social selling and professional networking.
Network & Growth Noora Kukkonen — LinkedIn strategy, social selling and professional networking.

Teemat

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Somettelusta sosiaalisen myynnin tuloksiin

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

Somettelusta sosiaalisen myynnin tuloksiin

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

LinkedIn vaikuttamisen ja verkostoitumisen välineenä

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.

LinkedIn vaikuttamisen ja verkostoitumisen välineenä

Noorasta sanottua

Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.
Network & Growthin 3V-malli: Välittäminen, Vetovoima ja Vaikuttaminen; sisärenkaissa myynti, markkinointi, asiakaskokemus ja B2B-myynti.