Auditiointi

Auditiointi

Nykytila-analyysi, joka vauhdittaa kasvuasi.

77 % B2B-ostajista kokee ostoprosessinsa monimutkaiseksi, ja moni myyjä ei pysty tuottamaan riittävästi arvoa sen aikana. Me selvitämme, miten myynti ja markkinointi todella toimivat – ja missä on kasvun esteet.

Auditoinnissa:

  • Nostamme esiin kasvun pullonkaulat, myyntivahvuudet ja kehityskohteet.

  • Tunnistamme kipupisteet, joita itse on vaikea nähdä läheltä.

  • Priorisoimme myynnin ja markkinoinnin kehitystoimet, jotka tuottavat nopeimmin tulosta.

Auditointi perustuu huolelliseen taustatyöhön: haastatteluihin, lukuihin, käytäntöjen analysointiin ja myynti-/markkinointiprosessien sekä materiaalien tarkasteluun.

Lopputuloksena saat dokumentoidun analyysin ja konkreettisen kasvun tiekartan, joka säästää aikaa ja rahaa, selkeyttää suuntaa ja tekee kehittämisestä tavoitteellista.

01.

Myynnin auditointi

01.

Myynnin auditointi

02.

Markkinoinnin auditointi

02.

Markkinoinnin auditointi

Miksi toteuttaa auditiointi?

Miksi toteuttaa auditiointi?

Miksi toteuttaa auditiointi?

🟠 Selvitämme, kuinka yrityksenne myyntistrategiaa toteutetaan käytännössä

🟠 Tunnistamme, miksi saavutetut tulokset tehdään, tai miksi tavoitteisiin ei päästä

🟠 Löydämme myynnin vahvuudet sekä seuraavat kehityskohteet

🟠 Tuomme läpinäkyvyyttä myyntitoimintojen tehokkuuteen ja suorituskykyyn, sekä markkinoinnin ja myynnin yhteistyöhön

🟠 Keräämme myynnin "piilotietoa" ja nostamme esiin myyjien tarpeita - ja kehitysideoita

🟠 Saatte vankan perustan tulevaisuuden myynnin kehittämistoimille ja tarvittaville muutoksille

🟠 Luomme pohjaa paremmalle kaupalliselle suoristuskyvylle ja kestävälle myynnin kehittämiselle

🟠 Saat ulkopuolista ammattinäkemystä ennen isompaa päätöstä tai investointia



Mitä auditointi esimerkiksi sisältää?

Mitä auditointi esimerkiksi sisältää?

Mitä auditointi esimerkiksi sisältää?

01

Kaupallisen tiimin ennakkokysely ja haastattelut

Ymmärrämme myyjien ja markkinoijien haasteet ja onnistumiset suoraan kentältä, ja samalla kerrytämme piilevää asiakasymmärrystä.

01

Kaupallisen tiimin ennakkokysely ja haastattelut

Ymmärrämme myyjien ja markkinoijien haasteet ja onnistumiset suoraan kentältä, ja samalla kerrytämme piilevää asiakasymmärrystä.

01

Kaupallisen tiimin ennakkokysely ja haastattelut

Ymmärrämme myyjien ja markkinoijien haasteet ja onnistumiset suoraan kentältä, ja samalla kerrytämme piilevää asiakasymmärrystä.

02

Sales Enablement -sisältöjen ja myyntiviestinnän kartoitus

Arvioimme, tukevatko nykyiset materiaalit, myyntiviestintä ja sisällöt ihanneasiakkaiden ostopolkua, arvon tuotantoa ja myynnin onnistumista.

02

Sales Enablement -sisältöjen ja myyntiviestinnän kartoitus

Arvioimme, tukevatko nykyiset materiaalit, myyntiviestintä ja sisällöt ihanneasiakkaiden ostopolkua, arvon tuotantoa ja myynnin onnistumista.

02

Sales Enablement -sisältöjen ja myyntiviestinnän kartoitus

Arvioimme, tukevatko nykyiset materiaalit, myyntiviestintä ja sisällöt ihanneasiakkaiden ostopolkua, arvon tuotantoa ja myynnin onnistumista.

03

Myynnin SWOT-analyysi

Analysoimme haastatteluista ja auditoinnista kerätyn tiedon pohjalta myyntitiimin sisäisiä vahvuuksia ja myyntiorganisaation heikkouksia sekä näihin liittyviä ulkoisia mahdollisuuksia ja mahdollisia uhkia.

03

Myynnin SWOT-analyysi

Analysoimme haastatteluista ja auditoinnista kerätyn tiedon pohjalta myyntitiimin sisäisiä vahvuuksia ja myyntiorganisaation heikkouksia sekä näihin liittyviä ulkoisia mahdollisuuksia ja mahdollisia uhkia.

03

Myynnin SWOT-analyysi

Analysoimme haastatteluista ja auditoinnista kerätyn tiedon pohjalta myyntitiimin sisäisiä vahvuuksia ja myyntiorganisaation heikkouksia sekä näihin liittyviä ulkoisia mahdollisuuksia ja mahdollisia uhkia.

04

Ostoputken nykytila

os myynnin auditointiin yhdistyy markkinoinnin auditointi, kartoitamme asiakkaiden matkan ensimmäisestä kosketuksesta kaupan klousaukseen.

04

Ostoputken nykytila

os myynnin auditointiin yhdistyy markkinoinnin auditointi, kartoitamme asiakkaiden matkan ensimmäisestä kosketuksesta kaupan klousaukseen.

04

Ostoputken nykytila

os myynnin auditointiin yhdistyy markkinoinnin auditointi, kartoitamme asiakkaiden matkan ensimmäisestä kosketuksesta kaupan klousaukseen.

05

Myynnin ja markkinoinnin yhteispelin arviointi

Selvitämme kuinka hyvin tiimit tukevat toisiaan ja miten yhteispeliä voidaan parantaa sekä luomme kaupallisen prosessin tavoitekuvan.

05

Myynnin ja markkinoinnin yhteispelin arviointi

Selvitämme kuinka hyvin tiimit tukevat toisiaan ja miten yhteispeliä voidaan parantaa sekä luomme kaupallisen prosessin tavoitekuvan.

05

Myynnin ja markkinoinnin yhteispelin arviointi

Selvitämme kuinka hyvin tiimit tukevat toisiaan ja miten yhteispeliä voidaan parantaa sekä luomme kaupallisen prosessin tavoitekuvan.

06

Myyntiprosessin ja myyntitoimenpiteiden tehokkuuden arviointi

Selvitämme pullonkaulat ja mahdollisuudet prosessin optimointiin, kuten toimenpiteet, työkalut ja aikahukka.

06

Myyntiprosessin ja myyntitoimenpiteiden tehokkuuden arviointi

Selvitämme pullonkaulat ja mahdollisuudet prosessin optimointiin, kuten toimenpiteet, työkalut ja aikahukka.

06

Myyntiprosessin ja myyntitoimenpiteiden tehokkuuden arviointi

Selvitämme pullonkaulat ja mahdollisuudet prosessin optimointiin, kuten toimenpiteet, työkalut ja aikahukka.

07

Markkinoinnin ja myynnin roolituksien ja tehokkuuden arviointi

Tunnistamme onko kaupalliset roolitukset selkeitä, ovatko toimenpiteet suunnattu ja resursoitu oikein

07

Markkinoinnin ja myynnin roolituksien ja tehokkuuden arviointi

Tunnistamme onko kaupalliset roolitukset selkeitä, ovatko toimenpiteet suunnattu ja resursoitu oikein

07

Markkinoinnin ja myynnin roolituksien ja tehokkuuden arviointi

Tunnistamme onko kaupalliset roolitukset selkeitä, ovatko toimenpiteet suunnattu ja resursoitu oikein

08

Myyjien vahvuudet ja osaamisen tarpeet

Kartoitamme myynnin osaamisen tason ja yksilölliset kehittymisalueet, kuten kohtaamistaidot, arvontuotanto, rutiinit ja asiakkaan monikanavainen palvelu.

08

Myyjien vahvuudet ja osaamisen tarpeet

Kartoitamme myynnin osaamisen tason ja yksilölliset kehittymisalueet, kuten kohtaamistaidot, arvontuotanto, rutiinit ja asiakkaan monikanavainen palvelu.

08

Myyjien vahvuudet ja osaamisen tarpeet

Kartoitamme myynnin osaamisen tason ja yksilölliset kehittymisalueet, kuten kohtaamistaidot, arvontuotanto, rutiinit ja asiakkaan monikanavainen palvelu.

Myynnin auditoinnin teknologiakumppanimme

Myynnin auditoinnin teknologiakumppanimme

Revial

Revial on myynnin AI-työkalu, jota hyödynnämme kuunnellaksemme myyjän kohtaamisia ja kerätäksemme dataa myyjän osaamisen kehittymisestä.

Revial integroituu myyntiprosessiin ja puuttuu hetkeen, jossa luottamus rakentuu ja kauppa tehdään – tai menetetään. Tekoäly tukee myynnin auditointia selvittäen, miten myyjä ymmärtää asiakkaita, miten kartoitus ja kuuntelu toteutuu sekä missä kohtaamistaidoissa on parantamisen varaa.

Hyödynnämme Revialia myynnin auditoinneissa, sekä integroimme tätä työkalua asiakkaittemme myynnin prosesseihin.


Revial

Revial on myynnin AI-työkalu, jota hyödynnämme kuunnellaksemme myyjän kohtaamisia ja kerätäksemme dataa myyjän osaamisen kehittymisestä.

Revial integroituu myyntiprosessiin ja puuttuu hetkeen, jossa luottamus rakentuu ja kauppa tehdään – tai menetetään. Tekoäly tukee myynnin auditointia selvittäen, miten myyjä ymmärtää asiakkaita, miten kartoitus ja kuuntelu toteutuu sekä missä kohtaamistaidoissa on parantamisen varaa.

Hyödynnämme Revialia myynnin auditoinneissa, sekä integroimme tätä työkalua asiakkaittemme myynnin prosesseihin.


Revial

Revial on myynnin AI-työkalu, jota hyödynnämme kuunnellaksemme myyjän kohtaamisia ja kerätäksemme dataa myyjän osaamisen kehittymisestä.

Revial integroituu myyntiprosessiin ja puuttuu hetkeen, jossa luottamus rakentuu ja kauppa tehdään – tai menetetään. Tekoäly tukee myynnin auditointia selvittäen, miten myyjä ymmärtää asiakkaita, miten kartoitus ja kuuntelu toteutuu sekä missä kohtaamistaidoissa on parantamisen varaa.

Hyödynnämme Revialia myynnin auditoinneissa, sekä integroimme tätä työkalua asiakkaittemme myynnin prosesseihin.


Minda

Minda- Sales Test on myyjille kehitetty persoonallisuustesti, jolla pureudumme pintaa syvemmälle tunnistamalla myyntimenestykseen vaikuttavat myyjän persoonallisuuspiirteet ja käyttäytymismallit.

Testi tunnistaa myyjän menestykseen vaikuttavia persoonallisuudenpiirteitä ja tarjoaa yksilöllisen kehityssuunnitelman myyjän valmentamiseen.

Testituloksiin yhdistetään halutut myyjän kriteerit ja/tai "rankkaus" parhaista myyjistä, jolloin tunnistetaan mitkä piirteet korostuvat huippumyyjien yksilöillä. Testaamalla ja analysoimalla ymmärrämme yksilölliset kehitys- ja koulutustarpeet, luomme myyjistä yrityksen ihannemyyjäprofiilia ja valmennamme myyjiä yksilöllisesti parempiin tuloksiin.

Minda

Minda- Sales Test on myyjille kehitetty persoonallisuustesti, jolla pureudumme pintaa syvemmälle tunnistamalla myyntimenestykseen vaikuttavat myyjän persoonallisuuspiirteet ja käyttäytymismallit.

Testi tunnistaa myyjän menestykseen vaikuttavia persoonallisuudenpiirteitä ja tarjoaa yksilöllisen kehityssuunnitelman myyjän valmentamiseen.

Testituloksiin yhdistetään halutut myyjän kriteerit ja/tai "rankkaus" parhaista myyjistä, jolloin tunnistetaan mitkä piirteet korostuvat huippumyyjien yksilöillä. Testaamalla ja analysoimalla ymmärrämme yksilölliset kehitys- ja koulutustarpeet, luomme myyjistä yrityksen ihannemyyjäprofiilia ja valmennamme myyjiä yksilöllisesti parempiin tuloksiin.

Minda

Minda- Sales Test on myyjille kehitetty persoonallisuustesti, jolla pureudumme pintaa syvemmälle tunnistamalla myyntimenestykseen vaikuttavat myyjän persoonallisuuspiirteet ja käyttäytymismallit.

Testi tunnistaa myyjän menestykseen vaikuttavia persoonallisuudenpiirteitä ja tarjoaa yksilöllisen kehityssuunnitelman myyjän valmentamiseen.

Testituloksiin yhdistetään halutut myyjän kriteerit ja/tai "rankkaus" parhaista myyjistä, jolloin tunnistetaan mitkä piirteet korostuvat huippumyyjien yksilöillä. Testaamalla ja analysoimalla ymmärrämme yksilölliset kehitys- ja koulutustarpeet, luomme myyjistä yrityksen ihannemyyjäprofiilia ja valmennamme myyjiä yksilöllisesti parempiin tuloksiin.

Kiinnostuitko?

Jos jokin palveluistamme osui ajankohtaiseen tarpeeseen, kasvuvartti on helppo tapa sparrata ajatuksia yhdessä.

Kiinnostuitko?

Jos jokin palveluistamme osui ajankohtaiseen tarpeeseen, kasvuvartti on helppo tapa sparrata ajatuksia yhdessä.

Kiinnostuitko?

Jos jokin palveluistamme osui ajankohtaiseen tarpeeseen, kasvuvartti on helppo tapa sparrata ajatuksia yhdessä.