Social Selling valmennus

Autamme rakentamaan myynnin ja asiakastyytyväisyyden kasvua LinkedInissä

Social Selling valmennus on investointi myynnin ja markkinoinnin menestykseen ja liiketoiminnan sekä asiakastyytyväisyyden kasvattamiseen

Opi ottamaan LinkedIn osaksi myynnin työkaluja ja asiantuntijoiden asiakasviestintää

Autamme kasvattamaan myyntiä LinkedInistä, samalla kun parannatte sekä asiakaskokemusta että brändinne vetovoimaa ja vähennätte rekrytoinnin kustannuksia.

Sosiaalinen myynti on suhteiden rakentamista ja kehittämistä osana myyntiprosessia tai asiantuntijan viestintää, jossa luottamuksen ja myynnin mahdollisuuksien rakentaminen tapahtuu verkossa.

Sosiaalisen myynnin tarkoituksena on varmistaa myyntiprosessin kriittisten vaiheiden onnistuminen sekä rakentaa myynnin mahdollisuuksia ja kestäviä asiakassuhteita, samalla kun kasvatetaan positiivista näkyvyyttä niin henkilö- kuin yritystasolla. 

Valmennuksiemme avulla vauhditatte myynnin ja tunnettuuden kasvua, saatte ydinviestinne leviämään orgaanisesti, vaikutatte positiivisesti asiakaskokemukseen sekä työnantajamielikuvan parantamiseen.

Miksi sosiaalinen myynti?

Asiakas on monikanavainen ja itsenäinen, joten sosiaalista myyntiä painotetaan enemmän kuin koskaan. Ongelma on, että sosiaalisen myynnin strategiat ja konkreettinen osaaminen loistavat poissaolollaan.

Asiakkaan ostoprosessi ei lähde enää liikkeelle myyjän sattumanvaraisesta kontaktoinnista, vaan asiakkaan itsenäisestä tiedon- ja suosittelun hakuprosessista. Siksi arvon viestiminen ja luottamuksen rakentaminen on tapahduttava sosiaalisissa verkostoissa.

Sosiaalinen myynti on tapa etsiä, löytää, tunnistaa ja voittaa puolelleen asiakkaat ja työnhakijat sekä pitää heistä kiinni ja kasvattaa kumppanuutta heidän kanssaan. 

Sosiaaliset kanavat ovat nyt paikka asiakkaiden ja työnhakijoiden luottamuksen voittamiselle, etkä pärjää kisassa ilman liiketoiminnasta ja syvästä asiakasymmärryksestä lähtevää myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä.

Social Selling valmennus on investointi myynnin ja markkinoinnin menestykseen ja liiketoiminnan sekä asiakastyytyväisyyden kasvattamiseen

Opi ottamaan LinkedIn osaksi myynnin työkaluja ja asiantuntijoiden asiakasviestintää

Sosiaalinen myynti on suhteiden rakentamista ja kehittämistä osana myyntiprosessia tai asiantuntijan viestintää, jossa luottamuksen ja myynnin mahdollisuuksien rakentaminen tapahtuu verkossa.

Sosiaalisen myynnin tarkoituksena on varmistaa myyntiprosessin kriittisten vaiheiden onnistuminen sekä rakentaa myynnin mahdollisuuksia ja kestäviä asiakassuhteita, samalla kun kasvatetaan positiivista näkyvyyttä niin henkilö- kuin yritystasolla. 

Valmennuksiemme avulla vauhditatte myynnin ja tunnettuuden kasvua, saatte ydinviestinne leviämään orgaanisesti, vaikutatte positiivisesti asiakaskokemukseen sekä työnantajamielikuvan parantamiseen ja säästätte myyjien rekrytoinnin kustannuksissa.

Miksi sosiaalinen myynti?

Asiakas on monikanavainen ja itsenäinen, joten sosiaalista myyntiä painotetaan enemmän kuin koskaan. Ongelma on, että sosiaalisen myynnin strategiat ja konkreettinen osaaminen loistavat poissaolollaan.

Asiakkaan ostoprosessi ei lähde enää liikkeelle myyjän sattumanvaraisesta kontaktoinnista, vaan asiakkaan itsenäisestä tiedon- ja suosittelun hakuprosessista. Siksi arvon viestiminen ja luottamuksen rakentaminen on tapahduttava sosiaalisissa verkostoissa.

Sosiaalinen myynti on tapa etsiä, löytää, tunnistaa ja voittaa puolelleen asiakkaat ja työnhakijat sekä pitää heistä kiinni ja kasvattaa kumppanuutta heidän kanssaan. 

Sosiaaliset kanavat ovat nyt paikka asiakkaiden ja työnhakijoiden luottamuksen voittamiselle, etkä pärjää kisassa ilman liiketoiminnasta ja syvästä asiakasymmärryksestä lähtevää myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä.

Tutustu myös Oona Kankkusen Social Selling FAQ sisältöön.

Valitse tiesi Social Selling mestariksi!

Social Selling valmennukset tiimeille

Social Selling Growth hybridivalmennus yrittäjille ja myyjille