Sosiaalinen myynti on suhteiden rakentamista ja kehittämistä osana myyntiprosessia tai asiantuntijan viestintää, jossa luottamuksen ja myynnin mahdollisuuksien rakentaminen tapahtuu verkossa.
Sosiaalisen myynnin tarkoituksena on varmistaa myyntiprosessin kriittisten vaiheiden onnistuminen sekä rakentaa myynnin mahdollisuuksia ja kestäviä asiakassuhteita, samalla kun kasvatetaan positiivista näkyvyyttä niin henkilö- kuin yritystasolla.
Opi ottamaan LinkedIn osaksi myynnin työkaluja ja asiantuntijoiden asiakasviestintää Social Selling valmennuksen avulla. Autamme kasvattamaan myyntiä LinkedInistä, samalla kun parannatte sekä asiakaskokemusta että brändinne vetovoimaa ja vähennätte rekrytoinnin kustannuksia.
Valmennuksiemme avulla vauhditatte myynnin ja tunnettuuden kasvua, saatte ydinviestinne leviämään orgaanisesti, vaikutatte positiivisesti asiakaskokemukseen sekä työnantajamielikuvan parantamiseen.